Veelgestelde vragen Zendee

Pakjes versturen kosten geld, veel geld. Daarom heb ik ervoor gekozen om de verzendkosten van de bestelling binnen Nederland naar jou toe te betalen, maar de kosten van het retourneren zijn helaas voor jezelf. Zo houden we samen de kosten van het omruilen minimaal. Ik werk samen met DHL. 

Je hebt verschillende bezorgpties:

- naar huisadres (standaard)
- avondlevering (+ 0,60)
- handtekening voor ontvangst (+ 0,60)
- ophalen bij DHL Parcelshop
- niet bij buren afleveren (+ 0,95)

Verzendkosten andere landen: 

Belgie - € 6,95
Duitsland - € 6,95
Denemarken - € 7,50
Zweden - € 15,00
Verenigd Koninkrijk - € 10,00

Je ontvangt een mail met een track en trace code zodat je je pakket kunt volgen. Maandag is het magazijn gesloten.

Je kunt je bestelling binnen 1-2 werkdagen bij je thuis verwachten. Je ontvangt een track en trace code waarmee je je pakketje kunt volgen. We versturen met DHL. We verzenden van dinsdag tm vrijdag. Maandag is het magazijn gesloten.

Bij een webshop horen bestellingen. Maar een webshop krijgt ook te maken met retour gestuurde produkten. 

Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat een jurkje anders valt dan je verwacht had, je achteraf toch liever een ander modelletje had gekocht, of een item nét iets te krap zit. Hoe werkt het dan als je besluit deze terug te sturen? Over retourneren doen we in ieder geval niet moeilijk! Gewoon alles weer netjes inpakken met de pakbon in het pakket en terugsturen. Terugbetaling gebeurt binnen 5 werkdagen.

De dame ná jou

De retour gestuurde produkten worden weer verkocht via de webshop. Wat dan belangrijk is, is dat het item ongedragen is, er geen vervelende geurtjes in zitten (parfum, zweet, of bakluchtjes) & er geen vlekjes of dierenharen zichtbaar zijn. Het originele kaartje dient ook nog aan het product bevestigd te zitten. En dan nog het opvouw werk.... Het is erg prettig voor een volgende dame, wanneer zij haar item netjes gevouwen en kreukloos in ontvangst mag nemen. Daarom vraag ik je hiermee rekening te houden

Verzendkosten voor wie zijn die eigenlijk?

Pakjes versturen kosten geld, veel geld. Daarom heb ik ervoor gekozen om de verzendkosten van je bestelling te betalen, maar de kosten van het retourneren zijn helaas voor jezelf. Zo houden we samen de kosten van het omruilen minimaal. Omdat de kosten voor het retourneren best op kunnen lopen, denk ik  uiteraard graag met je mee:

- Je kunt gebruik maken van postzegels als het pakket door de brievenbus kan, kan het niet door de brievenbus dan is het een "pakket".
- Via DHL4you bv. betaal je € 5,- voor een pakket.
- Bij PostNL kost een pakket versturen € 6,95 maar je hebt de mogelijkheid om via Zendee een pakketzegel te kopen. Je betaalt dan € 5,95 ipv € 6,95.  Ga naar https://www.zendee.nl/myparcel-retourlink.php of klik op onderstaande button voor het kopen van je etiket.
    
- Wist je dat als je met Paypal betaalt en je stuurt wat terug, paypal je retourkosten terugbetaald? Kijk voor meer informatie: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns

Voorwaarden

Om enorm veel uitzoek werk voor mij te voorkomen, vraag ik je verder om het retour formulier (zit bij je pakket) ingevuld mee te sturen. In dat geval kan ik de financiële kant ook snel afhandelen. Wel zo fijn als je geld snel weer op jouw eigen rekening staat. Natuurlijk controleer ik de retour wel eerst voor ik hem kan goedkeuren. Voldoet het product aan de voorwaarden? Kan deze zo door naar een ander nieuw thuis? Dan is het helemaal ok. Maar zit een jurkje bijvoorbeeld vol kattenharen of vlekken, dan kan ik er helaas niets meer mee & zal ik je moeten teleurstellen. Voor alle items uit de shop geldt overigens dat je deze terug kunt sturen binnen twee weken na ontvangst ervan. 

Retouradres

Je pakket kun je terugsturen naar:

Webshop Zendee
Haven van Coers 9
6841HH Arnhem

Ruilen

Stuur mij een mail op info@zendee.nl of plaats een nieuwe bestelling. De verzendkosten van het nieuwe item vanuit ons naar jou zijn voor mijn rekening, de kosten voor het retourneren zijn wel voor eigen rekening. 

 Help, mijn retour is nog niet terugbetaald?

Ik betaal retourbedragen in principe meteen bij het retour ontvangen terug. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Mocht je dus betaald hebben met Paypal dan gaat de retourbetaling ook naar je Paypalrekening. Heb je gekozen voor Afterpay, dan geef ik je retour door aan hen en zul je een aangepaste factuur ontvangen. Neem meteen kontakt met me op als je binnen 2 tot 3 dagen na je creditfaktuur nog geen geld op je rekening hebt.


 Formulier herroeping
 

ZenDee heeft verschillende betaalmethoden voor het afrekenen van je bestelling. Het betaalproces gebeurt in een veilige SSL omgeving. Je kunt dit controleren door te kijken of de site begint met https. 

1. 

Je betaalt electronisch via Paypal.  Je betaalt met je eigen e-mailadres en wachtwoord. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Kijk voor meer informatie op de website van Paypal

2. 

Met iDEAL betaal je veilig en snel, vanuit het programma van uw eigen bank. Om gebruik te kunnen maken van iDeal hoef je je niet te registreren. Om gebruik te kunnen maken van iDeal moet je bankieren bij Rabobank, ABN Amro, ING, SNS bank, SNS Regio Bank, Fortis, ASN Bank, Friesland Bank, Triodos of Van Lanschot Bankiers.

iDeal betalingen komen direct bij ons binnen waardoor wij in staat zijn om je bestelling zeer snel te verwerken. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met Ideal. 

3. 

Met overboeking kun je gewoon je bestelling plaatsen en later betalen. Je hoeft je niet te registeren. De bestelling blijft 3 dagen voor je gereserveerd. Wanneer de betaling niet binnen 3 dagen heeft plaatstgevonden wordt de bestelling geannuleerd. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met overboeking.

4.

Met Afterpay kun je je online bestelling later betalen. Je kunt veilig en gemakkelijk met de bekende acceptgiro betalen na ontvangst van het door jouw bestelde product. AfterPay maakt gebruik van een digitale acceptgiro die je per mail ontvangt, de papieren acceptgiro, of een eenmalige automatische incasso. Je kunt zelf de gewenste manier van betalen kiezen.

AfterPay voert voor Zendee het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houd je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay.

Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

5. bancontact

Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met bancontact.

6. 

Sofortbanking is een online betaalsysteem gericht op een vijftal landen, namelijk Duitsland, België, Zwitserland, Oostenrijk en Engeland. Via dit systeem kunnen bezoekers een online bank overboeking doen, waarvan het resultaat direct beschikbaar is. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met Direct-ebanking. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. 

7. v-pay

Met V PAY kun je in heel Europa veilig en eenvoudig zowel online als offline betalingen te doen. V PAY wordt door talrijke buitenlandse banken uitgegeven. Het is dan geïntegreerd in de lokale bestaande betaalkaartprogramma’s (pinpas) van de deelnemende banken. Net als voor Maestro, de bekende debetkaart van MasterCard, geldt dat V PAY betalingen gegarandeerde betalingen zijn die de consument niet kan terugdraaien. Veiligheid is van groot belang bij het maken van uw keuze betreffende online betaalmethoden. V PAY maakt net als Visa gebruik van het veiligheidsprotocol Verified by Visa. Dit zorgt voor extra veiligheid bij betalingen met deze betaalwijze. Betaalproces V PAY komt overeen met dat van creditcards. Nadat je hebt gekozen heeft voor V PAY dien je je kaartgegevens, kaartnummer en vervaldatum in te vullen. Vervolgens dien je met een digipas/ random reader een unieke transactie code te gegeneren en in te voeren. Bij voldoende saldo wordt de transactie afgerond.

8. cadeaukaarten Zendee

Zendee accepteert de Fashion cheque, Fashion giftcard, VVV cadeaukaart en Webshop giftcard .

9. creditcard

Zendee accepteert creditcard betalingen ( Mastercard, Visa en American Express). Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Zendee maakt gebruikt van Pay.nl voor betalingen met creditcard.

Bij elk artikel geven wij aan of een item normaal valt of wij adviseren om een maatje groter/kleiner te kiezen. Mocht je nog twijfelen klik dan even op de knop bij het artikel zelf, dan zie je daar per maat het verschil in lengte en breedte in cm’s aangegeven staan. Je krijgt een popup met de exacte maten van het kledingstuk. Het enige dat je nog hoeft te doen is deze te vergelijken met een kledingstuk dat je zelf al hebt en welke goed past :-). Werkt de popup niet? Check dan de instellingen van je pc of neem kontakt met mij op.
Er staat iets fout in het systeem, mail even naar info@zendee.nl
Als iets is uitverkocht komt het helaas niet meer terug. Ik onderscheid me door kleine oplagen te produceren om uniek te blijven.
De bestelling is doorgekomen maar de betaling is niet gelukt. De bestelling wordt automatisch geannuleerd na 1 dag. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen of een mailtje sturen naar info@zendee.nlals je de bestelling alsnog wil ontvangen.
We hebben Algemene voorwaarden opgesteld voor het retourneren, maar geen nood, dat zijn richtlijnen. Bij twijfel kun je me altijd mailen op: info@zendee.nl
- Meld je aan voor de mailing op de homepagina van de website van Zendee.
- Like de Zendee Facebook pagina, daar staan ook vaak akties op en updates rondom Zendee