Veelgestelde vragen Zendee

Wij verzenden al onze pakketten met DHL. De verzending vindt plaats op werkdagen van dinsdag tm vrijdag. Zodra de bestelling verzonden is wordt het normaal gesproken de volgende werkdag bij je thuis afgeleverd of bij een afhaalpunt. Wanneer DHL je bestelling heeft verwerkt, krijg je een mail met een track en trace code zodat je je pakket kunt volgen. Maandag is het magazijn gesloten.

Je hebt de keuze uit verschillende bezorgopties:

- naar huisadres (standaard)
- avondlevering (+ 0,60)
- handtekening voor ontvangst (+ 0,60)
- ophalen bij DHL Parcelshop
- niet bij buren afleveren (+ 0,95)

De verzendkosten voor Nederland zijn gratis. 

Belgie - € 6,95
Duitsland - € 6,95
Denemarken - € 7,50
Zweden - € 15,00
Verenigd Koninkrijk - € 10,00

Je kunt je bestelling binnen 1-2 werkdagen bij je thuis verwachten. Je ontvangt een track en trace code waarmee je je pakketje kunt volgen. We versturen met DHL. We verzenden van dinsdag tm vrijdag. Maandag is het magazijn gesloten.

In veel webwinkels kun je tegenwoordig gratis retourneren. Dat vinden we dus steeds normaler. Maar als je er goed over nadenkt, heeft het gratis retourneren ook wat haken en ogen.

Het kost extra geld, extra handelingen en het is extra belastend voor het milieu. Als het retourneren gratis is, dan neemt het aantal bestellingen toe. Vaak kopen mensen dan te veel, omdat ze toch wel weten dat het gratis retour kan. Maar dat gratis retourneren is dus wél belastend voor het milieu. Want al die bestelde artikelen moeten vervoerd worden.

Omdat we bij Zendee altijd proberen om een duurzame keuze te maken, hebben we besloten om het retourneren niet gratis te maken. Wij hopen dat we met onze duidelijke fotografie en omschrijvingen, ervoor kunnen zorgen dat je een goede keuze kunt maken. En mocht het product tóch tegenvallen, dan mag het uiteraard geretourneerd worden. 

PS. Wist je dat als je met Paypal betaalt en je stuurt wat terug, paypal je retourkosten terugbetaald? Kijk voor meer informatie: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns

Degene ná jou

De retour gestuurde produkten worden weer verkocht via de webshop. Wat dan belangrijk is, is dat het item ongedragen is, er geen vervelende geurtjes in zitten (parfum, zweet, of bakluchtjes) & er geen vlekjes of dierenharen zichtbaar zijn. Het originele kaartje dient ook nog aan het product bevestigd te zitten. En dan nog het opvouw werk.... Het is erg prettig voor een volgende dame, wanneer zij haar item netjes gevouwen en kreukloos in ontvangst mag nemen. Daarom vraag ik je hiermee rekening te houden

Voorwaarden

Om enorm veel uitzoek werk voor mij te voorkomen, vraag ik je verder om het retour formulier (zit bij je pakket) ingevuld mee te sturen. In dat geval kan ik de financiële kant ook snel afhandelen. Wel zo fijn als je geld snel weer op jouw eigen rekening staat. Natuurlijk controleer ik de retour wel eerst voor ik hem kan goedkeuren. Voldoet het product aan de voorwaarden? Kan deze zo door naar een ander nieuw thuis? Dan is het helemaal ok. Maar zit een jurkje bijvoorbeeld vol kattenharen of vlekken, dan kan ik er helaas niets meer mee & zal ik je moeten teleurstellen. Voor alle items uit de shop geldt overigens dat je deze terug kunt sturen binnen twee weken na ontvangst ervan. 

Retouradres

Je pakket kun je terugsturen naar:

Webshop Zendee
Haven van Coers 9
6841HH Arnhem

Ruilen

Stuur mij een mail op info@zendee.nl of plaats een nieuwe bestelling. De verzendkosten van het nieuwe item vanuit ons naar jou zijn voor mijn rekening, de kosten voor het retourneren zijn wel voor eigen rekening. 

 Help, mijn retour is nog niet terugbetaald?

Ik betaal retourbedragen in principe meteen bij het retour ontvangen terug. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Mocht je dus betaald hebben met Paypal dan gaat de retourbetaling ook naar je Paypalrekening. Heb je gekozen voor Afterpay, dan geef ik je retour door aan hen en zul je een aangepaste factuur ontvangen. Neem meteen kontakt met me op als je binnen 2 tot 3 dagen na je creditfaktuur nog geen geld op je rekening hebt.


 Formulier herroeping
 

ZenDee heeft verschillende betaalmethoden voor het afrekenen van je bestelling. Het betaalproces gebeurt in een veilige SSL omgeving. Je kunt dit controleren door te kijken of de site begint met https. 

1. 

Je betaalt electronisch via Paypal.  Je betaalt met je eigen e-mailadres en wachtwoord. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Kijk voor meer informatie op de website van Paypal

2. 

Met iDEAL betaal je veilig en snel, vanuit het programma van uw eigen bank. Om gebruik te kunnen maken van iDeal hoef je je niet te registreren. Om gebruik te kunnen maken van iDeal moet je bankieren bij Rabobank, ABN Amro, ING, SNS bank, SNS Regio Bank, Fortis, ASN Bank, Friesland Bank, Triodos of Van Lanschot Bankiers.

iDeal betalingen komen direct bij ons binnen waardoor wij in staat zijn om je bestelling zeer snel te verwerken. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met Ideal. 

3. 

Met overboeking kun je gewoon je bestelling plaatsen en later betalen. Je hoeft je niet te registeren. De bestelling blijft 3 dagen voor je gereserveerd. Wanneer de betaling niet binnen 3 dagen heeft plaatstgevonden wordt de bestelling geannuleerd. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met overboeking.

4.

Met Afterpay kun je je online bestelling later betalen. Je kunt veilig en gemakkelijk met de bekende acceptgiro betalen na ontvangst van het door jouw bestelde product. AfterPay maakt gebruik van een digitale acceptgiro die je per mail ontvangt, de papieren acceptgiro, of een eenmalige automatische incasso. Je kunt zelf de gewenste manier van betalen kiezen.

AfterPay voert voor Zendee het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houd je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay.

Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

5. bancontact

Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met bancontact.

6. 

Sofortbanking is een online betaalsysteem gericht op een vijftal landen, namelijk Duitsland, België, Zwitserland, Oostenrijk en Engeland. Via dit systeem kunnen bezoekers een online bank overboeking doen, waarvan het resultaat direct beschikbaar is. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met Direct-ebanking. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. 

7. v-pay

Met V PAY kun je in heel Europa veilig en eenvoudig zowel online als offline betalingen te doen. V PAY wordt door talrijke buitenlandse banken uitgegeven. Het is dan geïntegreerd in de lokale bestaande betaalkaartprogramma’s (pinpas) van de deelnemende banken. Net als voor Maestro, de bekende debetkaart van MasterCard, geldt dat V PAY betalingen gegarandeerde betalingen zijn die de consument niet kan terugdraaien. Veiligheid is van groot belang bij het maken van uw keuze betreffende online betaalmethoden. V PAY maakt net als Visa gebruik van het veiligheidsprotocol Verified by Visa. Dit zorgt voor extra veiligheid bij betalingen met deze betaalwijze. Betaalproces V PAY komt overeen met dat van creditcards. Nadat je hebt gekozen heeft voor V PAY dien je je kaartgegevens, kaartnummer en vervaldatum in te vullen. Vervolgens dien je met een digipas/ random reader een unieke transactie code te gegeneren en in te voeren. Bij voldoende saldo wordt de transactie afgerond.

8. cadeaukaarten Zendee

Zendee accepteert de Fashion cheque, Fashion giftcard, VVV cadeaukaart en Webshop giftcard .

9. creditcard

Zendee accepteert creditcard betalingen ( Mastercard, Visa en American Express). Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Zendee maakt gebruikt van Pay.nl voor betalingen met creditcard.

Bij elk artikel geven wij aan of een item normaal valt of wij adviseren om een maatje groter/kleiner te kiezen. Mocht je nog twijfelen klik dan even op de knop bij het artikel zelf, dan zie je daar per maat het verschil in lengte en breedte in cm’s aangegeven staan. Je krijgt een popup met de exacte maten van het kledingstuk. Het enige dat je nog hoeft te doen is deze te vergelijken met een kledingstuk dat je zelf al hebt en welke goed past :-). Werkt de popup niet? Check dan de instellingen van je pc of neem kontakt met mij op.
Er staat iets fout in het systeem, mail even naar info@zendee.nl
Als iets is uitverkocht komt het helaas niet meer terug. Ik onderscheid me door kleine oplagen te produceren om uniek te blijven.
De bestelling is doorgekomen maar de betaling is niet gelukt. De bestelling wordt automatisch geannuleerd na 1 dag. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen of een mailtje sturen naar info@zendee.nlals je de bestelling alsnog wil ontvangen.
We hebben Algemene voorwaarden opgesteld voor het retourneren, maar geen nood, dat zijn richtlijnen. Bij twijfel kun je me altijd mailen op: info@zendee.nl
- Meld je aan voor de mailing op de homepagina van de website van Zendee.
- Like de Zendee Facebook pagina, daar staan ook vaak akties op en updates rondom Zendee