Veelgestelde vragen Zendee

De verzendkosten voor Nederland zijn gratis. Voor bezorgen in het buitenland berekent Zendee de porto per land, omdat de kosten per land verschillen.
Je kunt je bestelling binnen 1-2 werkdagen bij je thuis verwachten. We hebben ook same-day-delivery. Vóór 11.00 uur besteld, zelfde dag in huis (extra kosten en van dinsdag tm vrijdag). Je ontvangt een track en trace code waarmee je je pakketje kunt volgen. We versturen met DHL. We verzenden van dinsdag tm vrijdag. Maandag is het magazijn gesloten.
Je hebt een afkoelingsperiode van 31 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 31 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
 
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening omdat wij niet de verzendkosten voor het heensturen van je bestelling en de retourkosten ook nog op ons kunnen nemen, dat wordt voor ons ook veel te duur. Daarom hebben we besloten om het 50/50 te doen. Wij zullen het bedrag binnen 5 dagen crediteren.
Je kunt gebruik maken van het modelformulier, maar het hoeft niet. Pakbon bij je pakket is ook voldoende.
 
Plak het etiket op je pakketje. Vergeet het pakket niet te frankeren! Je kunt gebruik maken van postzegels als het pakket door de brievenbus kan, kan het niet door de brievenbus dan is het een "pakket". Omdat de kosten voor een pakket behoorlijk verschillen, denken we graag meet je mee! Via DHL4you bv. betaal je € 5,- voor een pakket. Bij PostNL kost een pakket versturen € 6,95 maar je hebt de mogelijkheid om via Zendee een pakketzegel te kopen: klik hier of ga naar https://www.zendee.nl/retouretiket. Je betaalt dan € 5,05 ipv € 6,95. Je hebt na ontvangst van je pakket 14 dagen de tijd om ongedragen en onbeschadigde artikelen, met originele labels, indien mogelijk goed verpakt in de originele verpakking te retourneren.

Het retouradres is: Zendee Webshop, Haven van Coers 9,  6841 HH  Arnhem. Dit adres vind je ook op de pakbon.

Wil je wel je artikelen zo goed mogelijk en netjes weer inpakken? Dankjewel!

Kan ik iets ruilen?

Natuurlijk! Stuur een mail naar info@zendee.nl of plaats een nieuwe bestelling. De verzendkosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Mocht je een ruiling hebben gemaakt, dan zijn de verzendkosten van het nieuwe item vanuit ons naar jou, wel voor onze rekening.

We betalen retourbedragen in principe meteen bij het retour ontvangen terug. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Mocht je dus betaald hebben met Paypal dan gaat de retourbetaling ook naar je Paypalrekening. Heb je gekozen voor Afterpay, dan geven wij de retour door aan hen en zul je een aangepaste factuur ontvangen. Mocht je het bedrag de dag na de melding dat je retour is afgehandeld nog niet terug hebben ontvangen, neem dan kontakt met ons op via 06-24853066 of info@zendee.nl.

ZenDee heeft verschillende betaalmethoden voor het afrekenen van je bestelling. Het betaalproces gebeurt in een veilige SSL omgeving. Je kunt dit controleren door te kijken of de site begint met https. 

1. 

Je betaalt electronisch via Paypal.  Je betaalt met je eigen e-mailadres en wachtwoord. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Kijk voor meer informatie op de website van Paypal

2. 

Met iDEAL betaal je veilig en snel, vanuit het programma van uw eigen bank. Om gebruik te kunnen maken van iDeal hoef je je niet te registreren. Om gebruik te kunnen maken van iDeal moet je bankieren bij Rabobank, ABN Amro, ING, SNS bank, SNS Regio Bank, Fortis, ASN Bank, Friesland Bank, Triodos of Van Lanschot Bankiers.

iDeal betalingen komen direct bij ons binnen waardoor wij in staat zijn om je bestelling zeer snel te verwerken. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met Ideal. 

3. 

Met overboeking kun je gewoon uw bestelling plaatsen en later betalen. Je hoeft je niet te registeren. De bestelling blijft 3 dagen voor je gereserveerd. Wanneer de betaling niet binnen 3 dagen heeft plaatstgevonden wordt de bestelling geannuleerd. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met overboeking.

4.

Met Afterpay kun je je online bestelling later betalen. Je kunt veilig en gemakkelijk met de bekende acceptgiro betalen na ontvangst van het door jouw bestelde product. AfterPay maakt gebruik van een digitale acceptgiro die je per mail ontvangt, de papieren acceptgiro, of een eenmalige automatische incasso. Je kunt zelf de gewenste manier van betalen kiezen.

AfterPay voert voor Zendee het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay.

Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

5billink

Met Billink kun je je online bestelling later betalen. Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, zal Billink jouw gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. In het geval je wel bent toegelaten zal je bestelling worden geaccepteerd en uitgeleverd. Je ontvangt namens de webwinkel het product en namens Billink een factuur per e-mail. Je dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Billink

6. bancontact

Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met bancontact.

7. 

Sofortbanking is een online betaalsysteem gericht op een vijftal landen, namelijk Duitsland, België, Zwitserland, Oostenrijk en Engeland. Via dit systeem kunnen bezoekers een online bank overboeking doen, waarvan het resultaat direct beschikbaar is. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met Direct-ebanking. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. 

8. v-pay

Met V PAY kun je in heel Europa veilig en eenvoudig zowel online als offline betalingen te doen. V PAY wordt door talrijke buitenlandse banken uitgegeven. Het is dan geïntegreerd in de lokale bestaande betaalkaartprogramma’s (pinpas) van de deelnemende banken. Net als voor Maestro, de bekende debetkaart van MasterCard, geldt dat V PAY betalingen gegarandeerde betalingen zijn die de consument niet kan terugdraaien. Veiligheid is van groot belang bij het maken van uw keuze betreffende online betaalmethoden. V PAY maakt net als Visa gebruik van het veiligheidsprotocol Verified by Visa. Dit zorgt voor extra veiligheid bij betalingen met deze betaalwijze. Betaalproces V PAY komt overeen met dat van creditcards. Nadat je hebt gekozen heeft voor V PAY dien je je kaartgegevens, kaartnummer en vervaldatum in te vullen. Vervolgens dien je met een digipas/ random reader een unieke transactie code te gegeneren en in te voeren. Bij voldoende saldo wordt de transactie afgerond.

9. cadeaukaarten Zendee

Zendee accepteert de Fashion cheque, Fashion giftcard, VVV cadeaukaart en Webshop giftcard .

10. creditcard

Zendee accepteert creditcard betalingen ( Mastercard, Visa en American Express). Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Zendee maakt gebruikt van Pay.nl voor betalingen met creditcard.

We hebben bij elk artikel een knop Welke maat heb ik nodig? Door hierop te klikken krijg je een popup met de exacte maten van het kledingstuk. Het enige dat je nog hoeft te doen is deze te vergelijken met een kledingstuk dat je zelf al hebt en welke goed past :-)
Er staat iets fout in het systeem, mail even naar info@zendee.nl
Als iets is uitverkocht komt het helaas niet meer terug. We laten bewust kleine oplagen produceren om uniek te blijven.
De bestelling is doorgekomen maar de betaling is niet gelukt. De bestelling wordt automatisch geannuleerd na 1 dag. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen of een mailtje sturen naar info@zendee.nlals je de bestelling alsnog wil ontvangen.
We hebben Algemene voorwaarden opgesteld voor het retourneren, maar geen nood, dat zijn richtlijnen. Bij twijfel kun je ons altijd mailen: info@zendee.nl
- Meld je aan voor de mailing op de homepagina van de website van Zendee.
- Like de Zendee Facebook pagina, daar staan ook vaak akties op en updates rondom Zendee
We willen allereerst dat we anders als anderen zijn. Zodra Zendee op elke hoek van de straat te vinden is, ben jij niet meer uniek. We snappen dat het soms best handig is om te passen, dus daarom hebben we een paar verkooppunten verspreid over Nederland.