Veel gestelde vragen

De verzendkosten voor Nederland zijn gratis. Voor bezorgen in het buitenland berekent Zendee de porto per land, omdat de kosten per land verschillen.
Je kunt je bestelling binnen 1-2 werkdagen bij je thuis verwachten. We hebben ook same-day-delivery. Vóór 11.00 uur besteld, zelfde dag in huis (extra kosten en van dinsdag tm vrijdag). Je ontvangt een track en trace code waarmee je je pakketje kunt volgen. We versturen met DHL. We verzenden van dinsdag tm vrijdag. Maandag is het magazijn gesloten.
Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
 
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren of als je kiest voor kadobon vergoeden wij de retourkosten!
Scan of maak een foto van je kassabon en mail/whatsapp/sms deze naar ons. Je krijgt de retourkosten dan op je rekening teruggestort. De kadobon is onbeperkt geldig. Je kunt de kopie sturen naar info@zendee.nl of whatsappen/sms-en naar 06-24853066.
Tevens kun je gebruik maken van het modelformulier:
 
 
Plak het etiket op je pakketje. Vergeet het pakket niet te frankeren! Je kunt gebruik maken van postzegels als het pakket door de brievenbus kan, kan het niet door de brievenbus dan is het een "pakket". Omdat de kosten voor een pakket behoorlijk verschillen, denken we graag meet je mee! Via DHL4you bv. betaal je € 5,- voor een pakket. Bij PostNL kost een pakket versturen € 6,95 maar je hebt de mogelijkheid om via Zendee een pakketzegel te kopen: klik hier of ga naar https://www.zendee.nl/retouretiket. Je betaalt dan € 5,05 ipv € 6,95. Je hebt na ontvangst van je pakket 14 dagen de tijd om ongedragen en onbeschadigde artikelen, met originele labels, indien mogelijk goed verpakt in de originele verpakking te retourneren.

Het retouradres is: Zendee Webshop, Haven van Coers 9,  6841 HH  Arnhem. Dit adres vind je ook op de pakbon.

Wil je wel je artikelen zo goed mogelijk en netjes weer inpakken? Dankjewel!

Kan ik iets ruilen?

Natuurlijk! Stuur een mail naar info@zendee.nl of plaats een nieuwe bestelling. De verzendkosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Mocht je een ruiling hebben gemaakt, dan zijn de verzendkosten van het nieuwe item vanuit ons naar jou, wel voor onze rekening.

We betalen retourbedragen in principe meteen bij het retour ontvangen terug. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Mocht je dus betaald hebben met Paypal dan gaat de retourbetaling ook naar je Paypalrekening. Heb je gekozen voor Afterpay, dan geven wij de retour door aan hen en zul je een aangepaste factuur ontvangen.

ZenDee heeft verschillende betaalmethoden voor het afrekenen van je bestelling oa: Paypal, iDEAL, bank overboeking, achteraf betalen via AfterPay, Mr. Cash (voor Belgie), Direct-ebanking (voor Belgie, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en Engeland), V-Pay, creditcard (Maestro, American Express Visa) en Bitcoin en diverse cadeaukaarten: VVV cadeaubon, Fashion cheque en Fashion giftcard. Het betaalproces gebeurt in een veilige SSL omgeving. Je kunt dit controleren door te kijken of de site begint met https. Voor meer informatie over SSL: klik hier

1. 

Je betaalt electronisch via Paypal.  Je betaalt met je eigen e-mailadres en wachtwoord. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Kijk voor meer informatie op de website van Paypal

2. 

Met iDEAL betaal je veilig en snel, vanuit het programma van uw eigen bank. Om gebruik te kunnen maken van iDeal hoef je je niet te registreren. Om gebruik te kunnen maken van iDeal moet je bankieren bij Rabobank, ABN Amro, ING, SNS bank, SNS Regio Bank, Fortis, ASN Bank, Friesland Bank, Triodos of Van Lanschot Bankiers.

iDeal betalingen komen direct bij ons binnen waardoor wij in staat zijn om je bestelling zeer snel te verwerken. ZenDee maakt gebruik van Mollie voor betalingen met Ideal. 

3. 

Met overboeking kun je gewoon uw bestelling plaatsen en later betalen. Je hoeft je niet te registeren. De bestelling blijft 3 dagen voor je gereserveerd. Wanneer de betaling niet binnen 3 dagen heeft plaatstgevonden wordt de bestelling geannuleerd. ZenDee maakt gebruik van Mollie voor betalingen met overboeking.

4.

Met Afterpay kun je je online bestelling later betalen. Je kunt veilig en gemakkelijk met de bekende acceptgiro betalen na ontvangst van het door jouw bestelde product. AfterPay maakt gebruik van een digitale acceptgiro die je per mail ontvangt, de papieren acceptgiro, of een eenmalige automatische incasso. Je kunt zelf de gewenste manier van betalen kiezen.

AfterPay voert voor Zendee het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay.

Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

5. 

Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. ZenDee maakt gebruik van Mollie voor betalingen met bancontact.

6. 

Sofortbanking is een online betaalsysteem gericht op een vijftal landen, namelijk Duitsland, België, Zwitserland, Oostenrijk en Engeland. Via dit systeem kunnen bezoekers een online bank overboeking doen, waarvan het resultaat direct beschikbaar is. ZenDee maakt gebruik van Mollie voor betalingen met Direct-ebanking. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. 

7. 

Met V PAY kun je in heel Europa veilig en eenvoudig zowel online als offline betalingen te doen. V PAY wordt door talrijke buitenlandse banken uitgegeven. Het is dan geïntegreerd in de lokale bestaande betaalkaartprogramma’s (pinpas) van de deelnemende banken. Net als voor Maestro, de bekende debetkaart van MasterCard, geldt dat V PAY betalingen gegarandeerde betalingen zijn die de consument niet kan terugdraaien. Veiligheid is van groot belang bij het maken van uw keuze betreffende online betaalmethoden. V PAY maakt net als Visa gebruik van het veiligheidsprotocol Verified by Visa. Dit zorgt voor extra veiligheid bij betalingen met deze betaalwijze. Betaalproces V PAY komt overeen met dat van creditcards. Nadat je hebt gekozen heeft voor V PAY dien je je kaartgegevens, kaartnummer en vervaldatum in te vullen. Vervolgens dien je met een digipas/ random reader een unieke transactie code te gegeneren en in te voeren. Bij voldoende saldo wordt de transactie afgerond.

8. 

Zendee accepteert de Fashion cheque, Fashion giftcard en de VVV cadeaukaart.

9. 

Zendee accepteert creditcard betalingen ( Mastercard, Visa en American Express). Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Zendee maakt gebruikt van Mollie voor betalingen met creditcard.

10. 

Zendee accepteert bitcoin betalingen. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Zendee maakt gebruikt van Mollie voor betalingen met bitcoin.

We hebben bij elk artikel een knop Welke maat heb ik nodig? Door hierop te klikken krijg je een popup met de exacte maten van het kledingstuk. Het enige dat je nog hoeft te doen is deze te vergelijken met een kledingstuk dat je zelf al hebt en welke goed past :-)
Er staat iets fout in het systeem, mail even naar info@zendee.nl
Als iets is uitverkocht komt het helaas niet meer terug. We laten bewust kleine oplagen produceren om uniek te blijven.
De bestelling is doorgekomen maar de betaling is niet gelukt. De bestelling wordt automatisch geannulleerd na 1 dag. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen of een mailtje sturen naar info@zendee.nlals je de bestelling alsnog wil ontvangen.
We hebben Algemene voorwaarden opgesteld voor het retourneren, maar geen nood, dat zijn richtlijnen. Bij twijfel kun je ons altijd mailen: info@zendee.nl
- Meld je aan voor de mailing op de homepagina van de website van Zendee.
- Like de Zendee Facebook pagina, daar staan ook vaak akties op en updates rondom Zendee
Als je je registreert bij Mijn Zendee spaar je automatisch bij elke aankoop in de webshop punten voor korting! Elke euro is 1 punt waard (bestel je bv. een jurk van € 79,95 ontvang je 80 punten = € 1,60) Over afgeprijsde artikelen spaar je ook korting En we hebben regelmatig akties waarbij je extra punten spaart! Dat is mooi meegenomen. :-) Je vindt het saldo van je gespaarde punten bij Mijn Zendee in het menu (punten sparen)