Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een product of over de dienstverlening.

Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail: info@zendee.nl, per post en/of telefonisch: 0624853066. Ook is het mogelijk om (indien het om een productklacht gaat) een foto te mailen of via whatsapp te sturen. We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Zendee
Haven van Coers 9
6841 HH Arnhem
06-24853066

info@zendee.nl

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).