Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een product of over de dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. 

Je kunt mailen naar: info@zendee.nl, per post en/of telefonisch: 0624853066. Ook is het mogelijk om (indien het om een productklacht gaat) een foto te mailen of via whatsapp te sturen. We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:

Zendee
Haven van Coers 9
6841 HH Arnhem
06-24853066

info@zendee.nl

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Zendee bij is aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. oWanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.