We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om te voldoen aan de nieuwe e-Privacy richtlijn moeten we je toestemming vragen om cookies te plaatsen. Meer info.
Retourneren & Ruilen
Toch niet tevreden over je product? Zit niet helemaal goed of iets beschadigd? Dat is vervelend. Gelukkig is terugsturen nooit een probleem.
Voorwaarden:
- Gratis je product retour sturen bij verkeerde levering of als het artikel stuk is.
- 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
- Geld terug? Binnen 2 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
- Ruilen? Mail naar info@zendee.nl en wij reserveren meteen je gewenste artikel.
- Is je product kapot na 30 dagen? Dan heb je garantie op je product.
Gratis retour sturen vinden we steeds normaler. Dan bestellen we ook lekker meteen meer dan nodig en sturen ook weer makkelijk alles terug. Dat gratis retourneren is dus wél belastend voor het milieu. Wij betalen de verzendkosten voor het opsturen van je bestelling en vragen jou om de kosten van het retour sturen te betalen. Eerlijk of niet?
We hopen dat onze foto's en omschrijvingen duidelijk genoeg zijn om een goede keuze te maken. En mocht het product tóch tegenvallen, dan mag je het uiteraard retour sturen. Je hebt 30 dagen de tijd na ontvangst van je bestelling om het artikel/artikelen retour te sturen. Het goedkoopst is het als je het zelf wegbrengt of als het door de brievenbus kan (let wel op, dat als het pakketje kwijt raakt wij daar niks aan kunnen doen, het is op eigen risico). Vind je dat allemaal teveel gedoe, dan bieden we je ook een service aan om het bij je thuis op te laten halen. Dit is wel wat kostbaarder. We laten de keus aan jou!
Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?
1. Verpak de artikelen
Verpak je artikel(en), voor zover mogelijk, in de originele verpakking. Beter voor het milieu, hoe minder extra afval hoe beter.
2. Versturen (of op laten halen)
Naar DHL of postNL servicepunt brengen
via DHL: Koop een etiket: https://my.dhlparcel.nl/pwa/shipment/package. Breng het daarna naar een DHL servicepunt bij jou in de buurt. Let op! Pakketten NIET naar een afhaalpunt sturen!
via PostNL: geef je pakketje af op een postNL punt. De kosten van je retourzending hangen af van het gewicht.
Vergeet niet je verzendbewijs te bewaren.
Retouradres
Webshop Zendee
Haven van Coers 9
6841HH Arnhem
óf
Webshop Zendee
Stadsblokkenweg 1a
6841 HG Arnhem
Thuis op laten halen
Geen tijd, geen zin of je bent niet in de gelegenheid om je pakketje zelf weg te brengen? Laat je pakket dan bij je thuis ophalen! Niet goedkoper, wel makkelijker! Een medewerker van DHL haalt je pakketje bij je thuis op. Geen gedoe met online etiketten kopen, geen printer nodig. Gewoon de retourpagina van Zendee bij DHL in vullen en je ontvangt een QR code of een verzendlabel (als je wel zelf een etiket wil printen) in je mail.
Laat je het pakket bij je thuis ophalen? Dan kun je zelf een datum en tijdvak aangeven. Wel zo makkelijk. De retourkosten verrekenen we met de prijs van je teruggestuurde produkt. De kosten voor de ophaalservice zijn 7 euro en worden verrekend met je terugbetaling.
Bijvoorbeeld:
Je hebt een bestelling geplaatst met een orderbedrag van € 50,00. Na het ontvangen van je retour verrekenen wij het verschuldigde orderbedrag met de verzendkosten voor het retourneren (€ 7,00). Er wordt dus een bedrag van € 50,00 - € 7,00 = € 43,00 teruggestort.
Klik op onderstaande knop om gebruik te maken van de ophaalservice.
3. Terugbetaling
Zodra we je retour hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag dezelfde dag nog terug. We betalen je terug op dezelfde manier als waarmee je bij de bestelling hebt betaald, let dus ook op bij kadokaarten! Heb je gebruik gemaakt van de ophaalservice via Zendee dan betalen we je het aankoopbedrag vermindert met de retourkosten van 7 euro.
Degene ná jou
Denk ook even aan een ander als je je bestelling retour stuurt. De retour gestuurde produkten worden nameijk weer verkocht via de webshop. Wat dan belangrijk is, is dat het item ongedragen is, er geen vervelende geurtjes in zitten (parfum, zweet, of bakluchtjes) & er geen vlekjes of dierenharen zichtbaar zijn. Het originele kaartje dient ook nog aan het product bevestigd te zitten. En dan nog het opvouw werk.... Het is erg prettig voor een volgende dame, wanneer zij haar item netjes gevouwen en kreukloos in ontvangst mag nemen. Daarom vraag ik je hiermee rekening te houden.
Wij willen graag weten wie het pakketje heeft verstuurd
Het gebeurt regelmatig dat er geen pakbon of briefje in het retour gestuurde pakketje zit. Dat is enorm veel uitzoek werk. Vergeet dus niet om het retour formulier of (zit bij je pakket) ingevuld mee te sturen. In dat geval kunnen we de financiële kant ook snel afhandelen. Wel zo fijn als je geld snel weer op jouw eigen rekening staat. We verwerken je bestelling ook meteen bij binnenkomst, dus niet wachten tot het einde van de maand, maar gewoon meteen je geld terug.
Natuurlijk controleren we de retour wel eerst voor we hem goedkeuren. Voldoet het product aan de voorwaarden? Kan deze zo door naar een ander nieuw thuis? Dan is het helemaal ok. Maar zit een jurkje bijvoorbeeld vol kattenharen of vlekken, dan kunnen we er helaas niets meer mee & zullen we je moeten teleurstellen. Voor alle items uit de shop geldt overigens dat je deze terug kunt sturen binnen vier weken na ontvangst ervan.
Ruilen
Stuur een mail naar info@zendee.nl of plaats een nieuwe bestelling. De verzendkosten van het nieuwe item vanuit ons naar jou zijn voor onze rekening, de kosten voor het retourneren zijn wel voor eigen rekening.
Help, mijn retour is nog niet terugbetaald?
Zodra een retour bij ons binnen is, wordt het meteen afgehandeld en terugbetaald. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Mocht je dus betaald hebben met Paypal dan gaat de retourbetaling ook naar je Paypalrekening. Heb je gekozen voor achteraf betalen dan geef ik je retour door en zul je evt. een aangepaste factuur ontvangen. Neem meteen kontakt met me op als je binnen 2 tot 3 dagen na je creditfaktuur nog geen geld op je rekening hebt!