Retourneren & Ruilen

Toch niet tevreden over je product? Of iets niet goed? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.

 

Alle beloftes snel op een rijtje.

  • Gratis je product retour sturen bij verkeerde levering of als het artikel stuk is.
  • 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Geld terug? Binnen 2 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Ruilen? Mail naar info@zendee.nl en wij reserveren meteen je gewenste artikel.
  • Is je product kapot na 30 dagen? Dan heb je garantie op je product.

 

Gratis retour sturen vinden we steeds normaler. Dan bestellen we ook lekker meteen meer dan nodig en sturen ook weer makkelijk alles terug. Dat gratis retourneren is dus wél belastend voor het milieu. Wij betalen de verzendkosten voor het opsturen van je bestelling en vragen jou om de kosten van het retour sturen te betalen. Eerlijk of niet? 

We hopen dat onze foto's en omschrijvingen duidelijk genoeg zijn om een goede keuze te maken. En mocht het product tóch tegenvallen, dan mag je het uiteraard retour sturen. Je hebt 30 dagen de tijd na ontvangst van je bestelling om het artikel/artikelen retour te sturen.

 

Retourkosten

Het goedkoopst ben je uit bij DHL Parcel. Je verstuurt al een pakket vanaf € 3,95. Je koopt je retourlabel makkelijk online. Kijk hier voor meer informatie: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/versturen-met-dhl. Vind hier een DHL Parcel punt: https://my.dhlparcel.nl/pwa/servicepoint-locator.

 

Wil je liever versturen via een PostNL punt? De tarieven van PostNL vind je hier: https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-post-en-postzegels/Brief/NL/351g-2kg. Vind hier je PostNL punt: https://www.postnl.nl/locatiewijzer

 

PS. Wist je dat als je met Paypal betaalt en je stuurt wat terug, paypal je retourkosten terugbetaald? Kijk voor meer informatie: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns

 

Degene ná jou

Denk ook even aan een ander als je je bestelling retour stuurt. De retour gestuurde produkten worden nameijk weer verkocht via de webshop. Wat dan belangrijk is, is dat het item ongedragen is, er geen vervelende geurtjes in zitten (parfum, zweet, of bakluchtjes) & er geen vlekjes of dierenharen zichtbaar zijn. Het originele kaartje dient ook nog aan het product bevestigd te zitten. En dan nog het opvouw werk.... Het is erg prettig voor een volgende dame, wanneer zij haar item netjes gevouwen en kreukloos in ontvangst mag nemen. Daarom vraag ik je hiermee rekening te houden.

 

Wij willen graag weten wie het pakketje heeft verstuurd

Het gebeurt regelmatig dat er geen pakbon of briefje in het retour gestuurde pakketje zit. Dat is enorm veel uitzoek werk. Vergeet dus niet om het retour formulier of (zit bij je pakket) ingevuld mee te sturen. In dat geval kunnen we de financiële kant ook snel afhandelen. Wel zo fijn als je geld snel weer op jouw eigen rekening staat. We verwerken je bestelling ook meteen bij binnenkomst, dus niet wachten tot het einde van de maand, maar gewoon meteen je geld terug.

Natuurlijk controleren we de retour wel eerst voor we hem goedkeuren. Voldoet het product aan de voorwaarden? Kan deze zo door naar een ander nieuw thuis? Dan is het helemaal ok. Maar zit een jurkje bijvoorbeeld vol kattenharen of vlekken, dan kunnen we er helaas niets meer mee & zullen we je moeten teleurstellen. Voor alle items uit de shop geldt overigens dat je deze terug kunt sturen binnen vier weken na ontvangst ervan. 

 

Retouradres

Het adres waar je je pakketje naar toe kunt sturen:

Webshop Zendee
Haven van Coers 9
6841HH Arnhem

Past het door de brievenbus? Dan kun je het natuurlijk als brievenbuspost terugsturen!

 

Ruilen

Stuur een mail naar info@zendee.nl of plaats een nieuwe bestelling. De verzendkosten van het nieuwe item vanuit ons naar jou zijn voor onze rekening, de kosten voor het retourneren zijn wel voor eigen rekening. 

 

Help, mijn retour is nog niet terugbetaald?

Zodra een retour bij ons binnen is, wordt het meteen afgehandeld en terugbetaald. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Mocht je dus betaald hebben met Paypal dan gaat de retourbetaling ook naar je Paypalrekening. Heb je gekozen voor achteraf betalen dan geef ik je retour door en zul je evt. een aangepaste factuur ontvangen. Neem meteen kontakt met me op als je binnen 2 tot 3 dagen na je creditfaktuur nog geen geld op je rekening hebt!