BETAAL IK VERZENDKOSTEN?

Alle pakketten worden verzonden met DHL. De verzending vindt plaats op werkdagen van maandag tm vrijdag. Zodra de bestelling verzonden is wordt het normaal gesproken de volgende werkdag bij je thuis afgeleverd of bij een afhaalpunt. Wanneer DHL je bestelling heeft verwerkt, krijg je een mail met een track en trace code zodat je je pakket kunt volgen.

Je hebt de keuze uit verschillende bezorgopties:

– standaard levering (2-5 werkdagen)
– ophalen bij DHL Servicepunt
– niet bij buren afleveren (+ 0,95)
– avondbezorging (+0,95)

De verzendkosten voor Nederland zijn gratis. Voor Belgie – € 4,00

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

Op je bestelling zit een korte levertijd. Ik probeer je bestelling tussen de 1 en 7 werkdagen klaar te hebben, afhankelijk van de drukte.  De verzending vindt plaats op werkdagen van maandag tm vrijdag.

Zodra je bestelling klaar is, ontvang je hiervan een berichtje. De bestelling wordt dezelfde dag nog opgehaald door DHL en wordt normaal gesproken de volgende werkdag bij je thuis afgeleverd of bij een afhaalpunt als je hier voor gekozen hebt. Je ontvangt een mail van DHL met een track en trace code zodat je je bestelling kunt volgen. 

RETOUR STUREN

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent. Het zit niet helemaal lekker of staat je niet. Kan allemaal gebeuren en helemaal geen probleem bij Zendee! Terugsturen is helemaal geen probleem maar er zijn wel een paar voorwaarden.

Voorwaarden:

  • Bij artikelen die volgens de “standaard” maten zijn gemaakt mag je dit artikel zonder probleem retourneren.
  • Heb je een kledingstuk op maat laten maken en het zit niet helemaal naar je zin? Mail of bel me en we lossen het op!
  • Je mag het product gratis retour sturen bij verkeerde levering of als het artikel stuk is Stuur dan even een mail naar info@zendee.nl.
  • Je hebt 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Geld terug? Binnen 2 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Ruilen? Mail naar info@zendee.nl en wij reserveren meteen je gewenste artikel.
  • Is je product kapot na 30 dagen? Dan heb je garantie op je product.

Retour sturen voor een kledingstuk dat perfect voor je op maat is gemaakt: zit het niet goed, dan vinden we een oplossing!

Zendee betaalt de verzendkosten voor het opsturen van je bestelling en vragen jou om de kosten van het retour sturen te betalen. Eerlijk of niet? 

Onze foto’s en omschrijvingen zijn hopelijk duidelijk genoeg zijn om een goede keuze te maken. En mocht het product tóch tegenvallen, dan mag je het uiteraard retour sturen. Je hebt 30 dagen de tijd na ontvangst van je bestelling om het artikel/artikelen retour te sturen. Het goedkoopst is het als je het zelf wegbrengt of als het door de brievenbus kan (let wel op, dat als het pakketje kwijt raakt wij daar niks aan kunnen doen, het is op eigen risico). Vind je dat allemaal teveel gedoe, dan bieden we je ook een service aan om het bij je thuis op te laten halen. Dit is wel wat kostbaarder. We laten de keus aan jou!

Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?

1. Verpak de artikelen

Verpak je artikel(en), voor zover mogelijk, in de originele verpakking. Beter voor het milieu, hoe minder extra afval hoe beter.


2. Versturen (of op laten halen)

Naar DHL of postNL servicepunt brengen

via DHL: Koop een etiket: https://my.dhlparcel.nl/pwa/shipment/package. Breng het daarna naar een DHL servicepunt bij jou in de buurt. Let op! Pakketten NIET naar een afhaalpunt sturen!

via PostNL: geef je pakketje af op een postNL punt. De kosten van je retourzending hangen af van het gewicht. 

Vergeet niet je verzendbewijs te bewaren.

Retouradres

Webshop Zendee
Haven van Coers 9
6841HH Arnhem

Thuis op laten halen

Geen tijd, geen zin of je bent niet in de gelegenheid om je pakketje zelf weg te brengen? Laat je pakket dan bij je thuis ophalen! Niet goedkoper, wel makkelijker! Een medewerker van DHL haalt je pakketje bij je thuis op. Geen gedoe met online etiketten kopen, geen printer nodig. Gewoon de retourpagina van Zendee bij DHL in vullen en je ontvangt een QR code of een verzendlabel (als je wel zelf een etiket wil printen) in je mail.

Laat je het pakket bij je thuis ophalen? Dan kun je zelf een datum en tijdvak aangeven. Wel zo makkelijk. De retourkosten verrekenen we met de prijs van je teruggestuurde produkt. De kosten voor de ophaalservice zijn 7 euro en worden verrekend met je terugbetaling.

Bijvoorbeeld:

Je hebt een bestelling geplaatst met een orderbedrag van € 50,00. Na het ontvangen van je retour verrekenen wij het verschuldigde orderbedrag met de verzendkosten voor het retourneren (€ 7,00). Er wordt dus een bedrag van € 50,00 – € 7,00 = € 43,00 teruggestort.

Klik op onderstaande knop om gebruik te maken van de ophaalservice. 


3. Terugbetaling

Zodra je retour is ontvangen, wordt het aankoopbedrag dezelfde dag nog terug gestort. De betaling gaat terug op dezelfde manier als waarmee je bij de bestelling hebt betaald, let dus ook op bij kadokaarten! Heb je gebruik gemaakt van de ophaalservice via Zendee dan wordt het aankoopbedrag vermindert met de retourkosten van 7 euro.


Degene ná jou

Denk ook even aan een ander als je je bestelling retour stuurt. De retour gestuurde produkten worden namelijk weer verkocht via de webshop. Wat dan belangrijk is, is dat het item ongedragen is, er geen vervelende geurtjes in zitten (parfum, zweet, of bakluchtjes) & er geen vlekjes of dierenharen zichtbaar zijn. En dan nog het opvouw werk…. Het is erg prettig voor een volgende dame, wanneer zij haar item netjes gevouwen en kreukloos in ontvangst mag nemen. Daarom vraag ik je hiermee rekening te houden.

Wij willen graag weten wie het pakketje heeft verstuurd

Het gebeurt regelmatig dat er geen pakbon of briefje in het retour gestuurde pakketje zit. Dat is enorm veel uitzoek werk. Vergeet dus niet om het retour formulier of (zit bij je pakket) ingevuld mee te sturen. In dat geval kan ik je snel terugbetalen. Wel zo fijn als je geld snel weer op jouw eigen rekening staat. Ik verwerk je bestelling ook meteen bij binnenkomst, dus niet wachten tot het einde van de maand, maar gewoon meteen je geld terug.

Natuurlijk controleer ik de retour wel eerst voor ik hem goedkeur. Voldoet het product aan de voorwaarden? Kan deze zo door naar een ander nieuw thuis? Dan is het helemaal ok. Maar zit een jurkje bijvoorbeeld vol kattenharen of vlekken, dan kan ik helaas niets meer mee & zal ik je moeten teleurstellen. Voor alle items uit de shop geldt overigens dat je deze terug kunt sturen binnen vier weken na ontvangst ervan. 

Ruilen

Stuur een mail naar info@zendee.nl of plaats een nieuwe bestelling. De verzendkosten van het nieuwe item vanuit ons naar jou zijn voor onze rekening, de kosten voor het retourneren zijn wel voor eigen rekening. 

Help, mijn retour is nog niet terugbetaald?

Zodra een retour binnenkomt, wordt het meteen afgehandeld en terugbetaald. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Mocht je dus betaald hebben met Paypal dan gaat de retourbetaling ook naar je Paypalrekening. Heb je gekozen voor achteraf betalen dan geef ik je retour door en zul je evt. een aangepaste factuur ontvangen. Neem meteen kontakt met me op als je binnen 2 tot 3 dagen na je creditfaktuur nog geen geld op je rekening hebt!

WELKE BETAALMETHODES ZIJN ER?

ZenDee heeft verschillende betaalmethoden voor het afrekenen van je bestelling. Het betaalproces gebeurt in een veilige SSL omgeving. Je kunt dit controleren door te kijken of de site begint met https.

1. Je betaalt electronisch via Paypal.  Je betaalt met je eigen e-mailadres en wachtwoord. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Kijk voor meer informatie op de website van Paypal

2. Met iDEAL betaal je veilig en snel, vanuit het programma van uw eigen bank. Om gebruik te kunnen maken van iDeal hoef je je niet te registreren. Om gebruik te kunnen maken van iDeal moet je bankieren bij Rabobank, ABN Amro, ING, SNS bank, SNS Regio Bank, Fortis, ASN Bank, Friesland Bank, Triodos of Van Lanschot Bankiers.

iDeal betalingen komen direct bij ons binnen waardoor wij in staat zijn om je bestelling zeer snel te verwerken. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met Ideal. 

3. Met overboeking kun je gewoon uw bestelling plaatsen en later betalen. Je hoeft je niet te registeren. De bestelling blijft 3 dagen voor je gereserveerd. Wanneer de betaling niet binnen 3 dagen heeft plaatstgevonden wordt de bestelling geannuleerd. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met overboeking.

4. Klarna achteraf betalen kent twee betaalmogelijkheden: Betaal nu en Betaal later in 14 of 30 dagen. Betaal nu is een flexibele betaalmethode waarbij je snel en makkelijk met één klik via een bankoverschrijving of een automatisch incasso kunnen betalen bij Zendee. Met Betaal later krijg je de optie om tot en met 30 dagen na aankoop te betalen, zodat je eerst je bestelling kunt proberen. Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling het recht om het artikel/artikelen te retourneren 

5. Met Billink kun je je online bestelling later betalen. Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, zal Billink jouw gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. In het geval je wel bent toegelaten zal je bestelling worden geaccepteerd en uitgeleverd. Je ontvangt namens de webwinkel het product en namens Billink een factuur per e-mail. Je dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Billink

6. Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met bancontact.

7. Sofortbanking is een online betaalsysteem gericht op een vijftal landen, namelijk Duitsland, België, Zwitserland, Oostenrijk en Engeland. Via dit systeem kunnen bezoekers een online bank overboeking doen, waarvan het resultaat direct beschikbaar is. ZenDee maakt gebruik van Pay.nl voor betalingen met Direct-ebanking. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. 

8. Apple Pay is de internationale mobiele betaaldienst van Apple. Het biedt een eenvoudige en veilige manier om je aankopen te betalen met enkele Apple devices (iPhone, iPad, Apple Watch of Macbook).

9. Zendee accepteert verschillende cadeaukaarten waaronder , Winkelcheque, Fashion cheque, Fashion giftcard, VVV cadeaukaarten en Good4fun.

10. Zendee accepteert creditcard betalingen ( Mastercard, Visa en American Express). Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Zendee maakt gebruikt van Pay.nl voor betalingen met creditcard.

11. Giropay is een betaalmethode voor Duitsland en Oostenrijk. Iedere betaling met deze Duitse betaalmethode start met het invullen van de bankcode en het rekeningnummer. Hierna volgt de inlogprocedure die per bank verschilt. Vervolgens doorloopt de consument het identificatieproces. Dat wil zeggen dat alleen de pashouder een betaling succesvol kan afronden wat inhoudt dat iedere Giropay betaling altijd gegarandeerd is.

HOE WEET IK WELKE MAAT IK NODIG HEB?

Bij elk artikel staat bij de afbeeldingen een tekening aan met de afmetingen van het kledingstuk. Het enige dat je nog hoeft te doen is deze te vergelijken met een kledingstuk dat je zelf al hebt en welke goed past :-). 

OP DE WEBSITE STAAT EEN ARTIKEL OP VOORRAAD MAAR IK KAN HEM NIET IN HET WINKELMANDJE DOEN?

Er staat iets fout in het systeem, mail even naar info@zendee.nl

HET ARTIKEL IS NIET MEER IN MIJN MAAT, KOMT DEZE NOG?

Als iets is uitverkocht komt het helaas (soms) niet meer terug. Het kan zijn dat de stof niet meer te krijgen is of de combinatie is niet meer op voorraad. Uiteraard kun je altijd een mail sturen met de vraag of ik iets soortgelijks kan maken voor je en of er misschien een retour komt 🙂

MIJN BESTELLING STAAT OP WACHTENDE, WAT BETEKENT DAT?

De bestelling is doorgekomen maar de betaling is niet gelukt. De bestelling wordt automatisch geannuleerd na 1 dag. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen of een mailtje sturen naar info@zendee.nl als je de bestelling alsnog wil ontvangen.

DE RETOURTERMIJN IS VERSTREKEN?

We hebben Algemene voorwaarden opgesteld voor het retourneren, maar geen nood, dat zijn richtlijnen. Bij twijfel kun je me altijd mailen op: info@zendee.nl

HOE WORD IK OP DE HOOGTE GEHOUDEN VAN AKTIES OF NIEUWE ARTIKELEN?

– Bij de mailing wordt je écht als allereerste op de hoogte gebracht van nieuwe produkten en aanbiedingen, nog voordat het op social media staat als een echte VIP. Meld je aan voor de mailing onderaan deze pagina.
– Like de Zendee Facebook pagina, daar staan ook vaak akties op en updates rondom Zendee



Wil jij als allereerste bericht bij nieuwe produkten of aanbiedingen?
Meld je dan aan voor onze mailing en ontvang een kortingscode voor meteen 5 euro korting op je eerste bestelling


5 euro korting!