Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent. Het zit niet helemaal lekker of staat je niet. Kan allemaal gebeuren en helemaal geen probleem bij Zendee! Terugsturen is helemaal geen probleem maar er zijn wel een paar voorwaarden.

Voorwaarden:

  • Bij artikelen die volgens de “standaard” maten zijn gemaakt mag je dit artikel zonder probleem retourneren.
  • Heb je een kledingstuk op maat laten maken en het zit niet helemaal naar je zin? Mail of bel me en we lossen het op!
  • Je mag het product gratis retour sturen bij verkeerde levering of als het artikel stuk is Stuur dan even een mail naar info@zendee.nl.
  • Je hebt 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Geld terug? Binnen 2 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Ruilen? Mail naar info@zendee.nl en wij reserveren meteen je gewenste artikel.
  • Is je product kapot na 30 dagen? Dan heb je garantie op je product.

Retour sturen voor een kledingstuk dat perfect voor je op maat is gemaakt: zit het niet goed, dan vinden we een oplossing!

Zendee betaalt de verzendkosten voor het opsturen van je bestelling en vragen jou om de kosten van het retour sturen te betalen. Eerlijk of niet? 

De foto’s en omschrijvingen zijn hopelijk duidelijk genoeg zijn om een goede keuze te maken. En mocht het product tóch tegenvallen, dan mag je het uiteraard retour sturen. Je hebt 30 dagen de tijd na ontvangst van je bestelling om het artikel/artikelen retour te sturen. Het goedkoopst is het als je het zelf wegbrengt of als het door de brievenbus kan (let wel op, dat als het pakketje kwijt raakt, Zendee daar niks aan kan doen, het is op eigen risico). Vind je dat allemaal teveel gedoe, dan biedt Zendee je ook een service aan om het bij je thuis op te laten halen. Dit is wel wat kostbaarder. We laten de keus aan jou!

Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?
1. Verpak de artikelen

Verpak je artikel(en), voor zover mogelijk, in de originele verpakking. Beter voor het milieu, hoe minder extra afval hoe beter.


2. Versturen (of op laten halen)

Naar DHL of postNL servicepunt brengen

via DHL: Koop een etiket: https://my.dhlparcel.nl/pwa/shipment/package. Breng het daarna naar een DHL servicepunt bij jou in de buurt. Let op! Pakketten NIET naar een afhaalpunt sturen!

via PostNL: geef je pakketje af op een postNL punt. De kosten van je retourzending hangen af van het gewicht. 

Vergeet niet je verzendbewijs te bewaren.

Retouradres

Webshop Zendee
Haven van Coers 9
6841HH Arnhem

Thuis op laten halen

Geen tijd, geen zin of je bent niet in de gelegenheid om je pakketje zelf weg te brengen? Laat je pakket dan bij je thuis ophalen! Niet goedkoper, wel makkelijker! Een medewerker van DHL haalt je pakketje bij je thuis op. Geen gedoe met online etiketten kopen, geen printer nodig. Gewoon de retourpagina van Zendee bij DHL in vullen en je ontvangt een QR code of een verzendlabel (als je wel zelf een etiket wil printen) in je mail.

Laat je het pakket bij je thuis ophalen? Dan kun je zelf een datum en tijdvak aangeven. Wel zo makkelijk. De retourkosten verrekenen we met de prijs van je teruggestuurde produkt. De kosten voor de ophaalservice zijn 7 euro en worden verrekend met je terugbetaling.

Bijvoorbeeld:

Je hebt een bestelling geplaatst met een orderbedrag van € 50,00. Na het ontvangen van je retour verrekenen wij het verschuldigde orderbedrag met de verzendkosten voor het retourneren (€ 7,00). Er wordt dus een bedrag van € 50,00 – € 7,00 = € 43,00 teruggestort.

Klik op onderstaande knop om gebruik te maken van de ophaalservice. 


3. Terugbetaling

Zodra je retour is ontvangen, wordt het aankoopbedrag dezelfde dag nog terug gestort. De betaling gaat terug op dezelfde manier als waarmee je bij de bestelling hebt betaald, let dus ook op bij kadokaarten! Heb je gebruik gemaakt van de ophaalservice via Zendee dan wordt het aankoopbedrag vermindert met de retourkosten van 7 euro.


Degene ná jou

Denk ook even aan een ander als je je bestelling retour stuurt. De retour gestuurde produkten worden namelijk weer verkocht via de webshop. Wat dan belangrijk is, is dat het item ongedragen is, er geen vervelende geurtjes in zitten (parfum, zweet, of bakluchtjes) & er geen vlekjes of dierenharen zichtbaar zijn. En dan nog het opvouw werk…. Het is erg prettig voor een volgende dame, wanneer zij haar item netjes gevouwen en kreukloos in ontvangst mag nemen. Daarom vraag ik je hiermee rekening te houden.

Zendee wil graag weten wie het pakketje heeft verstuurd

Het gebeurt regelmatig dat er geen pakbon of briefje in het retour gestuurde pakketje zit. Dat is enorm veel uitzoek werk. Vergeet dus niet om het retour formulier of (zit bij je pakket) ingevuld mee te sturen. In dat geval kan ik je snel terugbetalen. Wel zo fijn als je geld snel weer op jouw eigen rekening staat. Ik verwerk je bestelling ook meteen bij binnenkomst, dus niet wachten tot het einde van de maand, maar gewoon meteen je geld terug.

Natuurlijk controleer ik de retour wel eerst voor ik hem goedkeur. Voldoet het product aan de voorwaarden? Kan deze zo door naar een ander nieuw thuis? Dan is het helemaal ok. Maar zit een jurkje bijvoorbeeld vol kattenharen of vlekken, dan kan ik helaas niets meer mee & zal ik je moeten teleurstellen. Voor alle items uit de shop geldt overigens dat je deze terug kunt sturen binnen 30 dagen na ontvangst ervan. 

Ruilen

Stuur een mail naar info@zendee.nl of plaats een nieuwe bestelling. De verzendkosten van het nieuwe item vanuit ons naar jou zijn voor onze rekening, de kosten voor het retourneren zijn wel voor eigen rekening. 

Help, mijn retour is nog niet terugbetaald?

Zodra een retour binnenkomt, wordt het meteen afgehandeld en terugbetaald. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Mocht je dus betaald hebben met Paypal dan gaat de retourbetaling ook naar je Paypalrekening. Heb je gekozen voor achteraf betalen dan geef ik je retour door en zul je evt. een aangepaste factuur ontvangen. Neem meteen kontakt met me op als je binnen 2 tot 3 dagen na je creditfaktuur nog geen geld op je rekening hebt!



Wil jij als allereerste bericht bij nieuwe produkten of aanbiedingen?
Meld je dan aan voor onze mailing en ontvang een kortingscode voor meteen 5 euro korting op je eerste bestelling


5 euro korting!